Fan art k Hunger games

6:00 kouzelná klubovna 13 Comments



Ach, také zbožňujete ty krásné kreslené obrázky? Já si je vždy tak ráda prohlížím! Teď se s vámi o ně podělím. Všechny jsem našla na Pinterestu.



























































 A kde najdete reeprodrozda tentokrát?
  • cestování časem
  • zelená
  • recenze

Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment, Fantasyobchod

13 komentářů:

  1. Krásne! :)) Všetky sú naprosto krásne :)) Mne sa veľmi páči ten fanart kde je Rue, podľa mňa je úžasný :))

    OdpovědětVymazat
  2. FanArt je super věc, vzpomínám, jak jsem šíleně vyhledávala všechny obrázky Inuyashi a jeho bráchy Sesshoumara....Chlapi s dlouhýma vlasama a navíc psí démoni, to bylo něco :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si moc ráda ty obrázky prohlížím. Je to skvělé a zábavné. :D

      Vymazat
    2. Haha, Inuyasha, přesně. A k tomu i Naraku. Sice to nebyl pes, ale taky vůbec nevypadal špatně. :D

      Vymazat
  3. Ahoj, tak musím říct, že mě se teda hrozně líbí ten 6, ten je úžasný. jinak vybrala si výborné obrázky, skoro všechny se mi líbily.
    Mortical

    Ps: sorry že jsem pod anonymem, ale jsem v knihovně a nechce se mi zase přihlašovat na google :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se líbí. :D A děkuji, že ses podepsala. ;)

      Vymazat
  4. Některé obrázky jsou opravdu úžasné, až lapám po dechu! :) Obdivuji, jak to někdo dokáže, tak namalovat.. :) Effie, šaty Katniss a chvilky Katniss s Peetou jsou k nezaplacení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také vždycky říkám, jak je možné, že to jde. A říkám si, proč i mně nebylo naděleno alespoň trošičku toho talentu. :D Tak bych si to přála!

      Vymazat
  5. Všechny jsou úchvatný :3 ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou dokonalé, ale Rue a Prom jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)