Finnick Odair a Johanna Mason

6:00 kouzelná klubovna 4 Comments



A už začíná třetí část tohoto měsíce. Tento týden se zaměříme na postavy. A pro dnešek jsem si vybrala Finnicka a Johannu.

Finnick Odair
Kdo by neznal Finnicka? Je mou nejoblíbenější postavou. A co vám o něm můžu prozradit, abych náhodou nenaspoilerovala děj? Abych pravdu řekla, moc ne…

·         Finnickovi je 25 let
·         vyhrál 65.Hladové hry ve věku 14 let
·         na Hladové hry ho trénovala Mags
·         Jako bojovník je skvělý, zvláště s trojzubcem, který dostal jako dar a ten mu zajistil výhru
·         Jde mu to i s oštěpy a noži
·         Je miláčkem Capitolu
·         Pozor byste si před ním měli dát se svými tajemstvími…
·         Miluje vítězku dalších Hladových her, Annie

Katniss ho popisuje jako krásného, namyšleného mladíka s nádhernýma zelenýma očima. Jeho fyzická zdatnost pomáhá udržet jeho spojence naživu.  Je velmi zručný a také je výborným plavcem.

Víc vám toho ovšem říci nemohu. Nechci vám nic prozradit, vím, že jsou tací, kteří ještě celou sérii nečetli. Takže musíme myslet i na ně.

Jak už jsem psala, mám ho moc ráda. Přirost mi k srdci více než Peeta či Hurikán, zdál se mi zábavnější.  Takže až se mě někdo zeptá, na co si vzpomenu, když se řekne Hunger games, má odpověď bude znít Finnick Odair.

A teď už fotky:








Johanna Mason

·         Vyhrála 71. ročník Hladových her
·         Je jí 22 let
·         Pochází ze sedmého kraje
·         Vyhrála tím, že předstírala, že je slabá, a proto ji všichni podcenili
·         Nejraději má sekyry
·         S Katniss si moc nerozumí

Sice na nás má působit zle a spíše jako „osina v zadku“, ale já ji i tak mám ráda. Líbí se mi, že má svou hlavu, obdivuji její velkou upřímnost a také to, že všechny pocity dá najevo. Je sympatickou hrdinkou, na kterou nelze zapomenout. A co vy, máte ji rádi?

A další série fotek:










Kde najdete reprodrozda?
  • upíři
  • večeřě
  • proroctví
Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment, Fantasyobchod

Zdroj obrázků: Pinterest.com

4 komentáře:

  1. Tyhle dva mám také ráda, každý je svůj a má něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oba dva hrdiny mám ráda, protože mají své kouzlo a nejsou to žádné prototipní postavy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)