Gale Hawthorne

6:00 kouzelná klubovna 4 Comments


Už se dostáváme k hlavním postavám. Máte radost?



Gale Hawthorne
  • V českém překladu ho známe jako Hurikána
  • Je mu dvacet let
  • Má černé vlasy a šedé oči
  • Pro Katniss je nejlepším přítelem
  • Svou rodinu miluje nade vše, stejně jako Katniss, tu bere spíše jako sestru
  • Má tři sourozence: Roryho, Vicka a Posy
  • Jeho otec zahynul společně s tatínkem Katniss

Hurikán. To je tajemství samo o sobě. Ze začátku jsem ho měla ráda, mnohem více než Peetu. Ale v druhém díle mě Peeta přesvědčil o tom, že je asi lepší. I tak nemůžu říct, že bych Hurikána neměla ráda. To vůbec ne. A mezi námi, kteří už četli třetí díl, se na něj vůbec nezlobím. On to nemohl vědět. Takže ho budu bránit.









A kde je reprodrozd dnes?
  • mé záliby a vlastnosti
  • info o ... (na tři písmenka)
  • článek, který často měním :D

Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment a Fantasyobchod

Zdroj obrázků: Pinterest.com


4 komentáře:

  1. Vlastně proti Hurikánovi nic nemám. Jen se mi zdá, že se ke Katniss nehodí, protože je jí příliš podobný. A myslím, že to by nefungovalo. Katniss potřebuje někoho, kdo ji bude brát jako to nejdůležitější na světě (Je děsně egocentrická, ale stejně ji mám ráda!), což Hurikán nedokáže.
    Jinak pěkný článek, vždycky Ti je zapomínám komentovat, protože se vydám hledat reprodrozda :D (Zatím mám všechny a chci je i všechny najít ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor, asi máš pravdu. :/ I když já mu od začátku fandila...a díky, moc mě to těší! ;)

      Vymazat
  2. Já vždycky stojím na straně Hurikána. Vlastně je to moje nejoblíbenější postava z celých Hunger games. Peeta mě nikdy jako postava nezaujal a nikdy jsem nepochopil, co Katniss k Peetovi táhlo. Podle mě jí prostě obalamutil těmi řečmi. Já si nemůžu pomoci :D. Už od prvního dílu jsem ho neměl rád a po celé další díly se to nezměnilo. Hezký článek a myslím, že jsem ještě ani nepochválil tento projekt, který jsi vytvořila. Je to skvělý nápad a daří se ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, něco na tom bude. Když o tom tak přemýšlím, myslím, že mezi Katniss a Peetou to nijak nejiskřilo. Za to mezi Katniss a Hurikánem...hmm, něco pravdy na to bude. :D
      A děkuji moc, velice mě těší Tvá chvála. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)