Haymitch Abernathy

6:00 kouzelná klubovna 3 Comments



A dnes se podíváme na někoho trochu nepříjemého...

Haymitch Abernathy 
  • Vyhrál druhé Čtvrtohry, tedy 50.ročník Hladových her
  • Vyhrál ve věku 16 let
  • Spojil se s Maysielee, která ovšem zemřela
  • Je mu 42 let
  • Trénoval Peetu a Katniss
  • Je závislí na alkoholu

Nevím, jak vy, ale je mám Haymitche hooodně ráda. Konečně někdo, kdo není dokonalý, má své mouchy a je nepříjemný. I když pokud budete porovnávat knižního hrdinu s filmovým, najdete hodně rozdílů. Schválně, kdo na ně přijde?






Kde najdete už osmnáctého reprodrozda?
  • pardubická autorka
  • rozhovor
  • Zapomnění

Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment a Fantasyobchod

Zdroj obrázků: Pinterest.com

3 komentáře:

  1. Taky jsem ho měla dost ráda.. Ty jeho věčné nespokojené nadávky, alkoholické záchvaty a tak podobně mi přirostly k srdci, i když jsem si ze začátku nemyslela že je to možné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám moc ráda...a všimla sis těch rozdílů? :)

      Vymazat
  2. Ráda bych "jednou" potkala Haymitche naživo, kdyby to šlo. :D A ani díky tvému Měsíci s HG se nenaučím jeho jméno psát správně, když se nepodívám na správné znění. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)