Jaká je vaše nejoblíbenější scéna a proč?

6:00 kouzelná klubovna 0 Comments



Pokud jste nečetli všechny tři díly, udělejte čelem vzad a článek neotvírejte! Obsahuje SPOILERY!!!!

Nemohla jsem vybrat všechny, bylo vás hodně, proto jsem vybrala odpovědi něčím zajímavé a poutavé. :)


Finnick, Katniss, koně a cukr. A taky scény z arény ze Čtvrtoher.
Tu první proto, že už je to pro mě jakýsi signál toho, že Finnick je na straně Katniss. Jeden z těch, co o plánu ví dopředu, je odhodlán do něj jít a zajistit, aby Katniss přežila.
Druhou z důvodu, že je tam Katniss jen loutka, nic netuší, ale když si to člověk projede později s tím, že ví, co se stane, pozná v tom ty náznaky, co se má stát. – Mariella

Na konci třetí knihy, když Katniss popisuje, jak si její děti hrají na louce.
Která je ale vlastně pohřebiště a je tam prach a popel spousty a spousty mrtvol... Možná trochu drastické, ale ukazuje to tu tvář Hunger Games. Že ti lidé nemají pokoj, několik jich umřelo, ale oni musí žít a žijí dál, jako kdyby to nebylo... Jen se vzpomínkami.
– Nits

Ve filmu, když se zpívá hanging tree. Jop, přesně ta scéna. Líbí se mi, jak tam Katniss začne zpívat a jak je to dodělaný tím sedmým a pátým krajem :3 Je to prostě úžasný :333 A i ta písnička sama o sobě, je nádherná a já si jí od tý doby, co jsem na tom byla v kině zpívám :3 :D
A v knížce... To bude asi epilog... (Nerada bych spoilerovala, ale je to tak no :D) Já jsem to probrečela a brečela jsem i dlouho potom. Líbilo se mi, jak Annie poslala Peetovi a Katniss fotku jejího a Finnickova syna, tam jsem začala brečet... A pak už jsem brečela úplně dokonce, protože to prostě nešlo :3 :D Takže moje oblíbená knížní část je epilog. :'3 Ale nedivte se, že? :D Když je to tak úžasná část, která většinu lidí rozbrečela :'3 (Ok, nepočítám smrt Finnicka :'( Ale to sem nepatří :'( :D )
  - Elena Ruckerová

Smrt Routy (Rue). Asi to zní šíleně, ale tahle scéna mě jednoduše chytla za srdce. Rue (český překlad je hrozný, budu říkat Rue) byla také skvělá postava, kterou jsem si snadno oblíbila a její smrt mě zasáhla, ačkoliv jsem s ní počítala - ale to, co pro ni Katniss udělala bylo naprosto kouzelné. Vřelé gesto na místě, kde se hraje na krutost a bez milosti se zabíjí, proto je to moje nejoblíbenější scéna. – Clara Black

Má nejoblíbenější je, kdy se ptá Peeta Katniss - "Real or not real?" a Katniss mu odpoví "Real". Možná o trochu více jsem to prožívala než Katniss, jenže bylo to tak romantické. Jsem ráda, že byli spolu. – Žanet

Mám ráda scénu, kdy se Katniss s Peetou koukají na 50. hry. Protože ať už čtenář chce nebo ne, v tom kousky knížky se ukrývá vysvětlení pro velké množství podstatných informací. Kdyby tam tahle část nebyla, kdybychom se nedozvěděli, že Reprodrozd pochází původně od Maysilee, tak si myslím, že bych se minimálně já koukala na celou tu trilogii dost odlišně. – Iva Svobodová

Moje nejoblíbenější scéna z HG je hned ta, když se Katniss přihlásila dobrovolně místo Prim. To, jak je Katniss odvážná a jak je schopna udělat pro záchranu své sestry cokoliv na světě, je prostě taaak strašně milé a ušlechtilé... :-) A to je jeden z důvodů, proč mám Katniss tak ráda... :-) – Veronika Nováková

Moje nejoblíbenější scéna je když Katniss zpívá oběšencův strom.Příjde mi dojemné jak si vzpomene na otce,že když on zpíval tak ptáci utichali jako když teď zpívala ona. – Štěpánka Císařová

V jedničce jak se Katniss přihlásila místo své sestry! Bylo to hezké, rozplakala sem se u toho.
Ve dvojce jak Katniss vezme šíp, přiváže k tomu ten drát a vystřelí, zdálo se mi to takový napínavý a to já ráda :D... Taky z dvojky jak se všichni splátci drželi za ruce, protože to bylo vážně hezký.
Ve trojce jak má zabít Snowa ale zabije někoho jiného, protože to bylo takový zvrhlý...
– Teri Bone

 Kde je reprodrozd?
  • dystopie
  • údajně má mít 7 dílů
  • modrá obálka

Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment a Fantasyobchod  

 

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)