Jaká obálka se vám nejvíce líbí a proč?

6:00 kouzelná klubovna 1 Comments



Pokud jste nečetli všechny tři díly, udělejte čelem vzad a článek neotvírejte! Obsahuje SPOILERY!!!!


Nemohla jsem vybrat všechny, bylo vás hodně, proto jsem vybrala odpovědi něčím zajímavé a poutavé. :)


http://www.inismagazine.ie/files/cache/10d875ec7b03f040361da4c9eed7e409188b256f.jpg
Budí to ve mě úplně stejné pocity jako obsah knihy. :) – Jobile

https://freightbooksblog.files.wordpress.com/2014/06/the_hunger_games1.jpg - tyhle, jsou takové jednoduché a přitom snad každý pozná, o jaké knihy jde. Ještě k tomu to jsou paperbacky a na ty já nedám dopustit :) Jen by tam nemusely být ty šedé placky/nálepky, či co to je :) – KejBí

http://sanjota.deviantart.com/art/Hunger-Games-Books-Cover-361857630 Nevím, zda se jedná o skutečnou obálku, nebo jenom o fanart, ale líbí se mi natolik, že kdybych si knihy kupovala v originále, rozhodně bych si vybrala tuto, protože je originální, všeříkající a nádherná. – Eliška E. Jey

Mockingjay ten modrý pták na černém pozadí. Vyjadřuje obsah knihy. Modrá pro mě symbolizuje zklidnění, ale zároveň ten pták je v takové té tenzi předtím než vzlétne. Což je to napětí v celé té knize. – Katka

Na první pohled někoho, kdo knihy ještě nečetl - Aréna smrti. Je černá a černá je vždycky stylová, vypadá jako poezie a je... elegantně jednoduchá. Na druhou stranu, když vím, o čem příběh je, tak volím třetí - Síla vzdoru. Protože letící pták symbolizuje vzestup Reprodrozda a modrá obloha za nim jakýsi příslib toho, že už bude jenom dobře. – Nits

Obálka? :D To je mi jedno :D Mně se líbí všechny a je mi jedno, jaká bude obálka :3 :D Přeci nezáleží na obálce, ale na tom, co je v knížce. – Elena Ruckerová

Mě se nejvíc líbí obálky z Německa. Nemají tam sice reprodrozdy, ale jsou skutečně nádherné. Je fakt, že mi k Hunger Games tak nějak příliš nesedí, ale to nic nemění na faktu, že jsou skutečně moc povedené :-) – Clara Black

Líbí se mi obálka první knihy, která je černá a je naní "zlatý" reprozdrozd. Protože vypadá jako symbol Katniss. Ale líbí se mi i obálka od poslední knihy, který je světle modrá a je na ní reprodrozd s roztaženými křídly = svoboda. – Karolína

Mně se líbí všechny obálky, na kterých převládá černá. Opravdu se mi líbí měnící se obálka celé trilogie v jednom :) – Terka M.

A kde je reprodrozd?
  • rozhovor
  • zahraniční autorka
  • horor



1 komentář:

  1. Mě se líbí ty s reprodrozdem. Sice možná příliš omílané, ale nemůžu si pomoct. Čtenáře, který HG nezná by zaujmuly na první pohled.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)