Jaké hlášky máte nejraději a proč?

6:00 kouzelná klubovna 0 Comments



Pokud jste nečetli všechny tři díly, udělejte čelem vzad a článek neotvírejte! 
Obsahuje SPOILERY!!!!

Nemohla jsem vybrat všechny, bylo vás hodně, proto jsem vybrala odpovědi něčím zajímavé a poutavé. :)

“Remember, we're madly in love, so it's all right to kiss me anytime you feel like it.” - protože ve všem tom utrpení, si postavy i tak najdou chviličku na to, aby nás rozesmály a odlehčily tak těžkou dobu... – KejBí

"Nějaká poslední rada?"
"Zůstaňte naživu."
Společně s Prim je Haymitch dokonalá postava. A tahle rada je tak... Trefná. Je hořkosladká, vystihuje podstatu příběhu a zároveň je cynicky vtipná. Skvěle definuje všechno, co by lidi měli vědět.
– Nits

If we burn, you burn with us! Normálně bych řekla, že to snad ani není potřeba odůvodnit, ale tohle je zkrátka snad nejlepší hláška z Hunger Games celkově. Když jsem poprvé četla třetí díl, tak mě tahle hláška neskutečně dostala a vryla se mi do paměti. – Clara Black

Pamatuj, kdo je tvůj opravdový nepřítel. Tuto hlášku mám ráda, protože je naní více než jen zrnko pravdy... :-) – Veronika Nováková

"May the odds be in your favour" - je to tak zvláštní a v podstatě strašidelné. Celý kapitol je šťastný....ale ostatní? – Markéta Vaňourková

Jednoznačná odpověď je Haymitchovo ,,Remember, who the real enemy is." Prostě je v tom skryto víc než se zdá. A tahle hláška měla pro Katniss větší význam. – Tessie

Kdybych měla vybrat hlášku z filmů, tak jednoznačně, když Effie řekla Coinové, že její vlasy by také potřebovaly vyměnit (nebo nějak tak to bylo) a z knížky ... já jsem ty hlášky nějak moc nesledovala, ale mám moc ráda větu May the odds be ever in your favor, kterou říká Effie.
Samá Effie.
– Teri books

Nemůžu se zbavit dojmu, že na tomhle místě se tak trochu očekává "You love me. Real or not real?". Vlastně jsem ale nikdy nepochopila, co na tom všichni mají a proč je kolem toho takové šílenství. Nepřijde mi to ani romantické, ani dojemné, ani žádným jiným způsobem pěkné či zamilované. Nevím, jestli se to dá počítat jako hláška, ale úplně nejradši z celé série mám poslední větu. – Wayll

'Děkuji za vaší pozornost.'' :DDDDD Vždycky se u toho skvěle zasměju! :D – Teri Bone

Teď si uplně nevybavuji, jestli je to i v knížce, ale z filmu se mi fakt líbí, když v jedničce se Katniss a Peeta na střeše. A Peeta pronese větu o tom, že jsou jen figurky ve hře... V tom je přesně vystižena dnešní společnost, kdy se každý povyšuje nad ostatní a aby dokázal úspěchu, udělá vše.. – Terka M.






Reprodrozd se nachízí zde:
  • recenze
  • draci
  • česká autorka


0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)