Jakou postavu máte nejraději a proč?

6:00 kouzelná klubovna 0 Comments

Pokud jste nečetli všechny tři díly, udělejte čelem vzad a článek neotvírejte! Obsahuje SPOILERY!!!!

Nemohla jsem vybrat všechny, bylo vás hodně, proto jsem vybrala odpovědi něčím zajímavé a poutavé. :)

Finnicka. Našel si mé místo v hlavě, protože i když je to "jen" vedlejší postava, tak je neuvěřitelně silná. Je to bojovník, nejen tělem ale i duší. Velmi odvážný, když se dokázal postavit Kapitolu i s vědomím, že by mohli ublížit Annie. A tu miloval i přes její stav, což je nádherné. Potom... Nikdy jsem moc nezbožňovala Prim. Hurikána nemám ráda, Peeta... ne že bych věřila od začátku, že by právě s ním měla Katniss být, ale nevadil mi a ve výsledku je i docela sympatický. Katniss sice ne-nesnáším, ale nezbožňuji ji. Asi kvůli tomu, že potkat ji v normálním životě, tak bych ji po hodině nejradši přizabila. – Mariella

Pryskyřík. Ten má tak lehkou roli, až se mi dostal pod kůži. Jinak jesli se myslí člověk, tak jsem zase nerozhodná. 😃 – Vanesa Veselá

Haymitch - přijde mi jako velmi zajímavá postava, za jejímž chováním a skutky se skrývá mnohem více, než se může zdát. Je to člověk, kterého osud těžce poznamenal, ale i tak v sobě dokázal najít sílu a odevzdat ji přátelům. Pro mě je to největší hrdina. – Eliška E. Jey

Finnick a Cressida :3
Finnick, protože je to prostě Finnick :3 Moje oblíbená postava a i můj oblíbenej herec, takže to možná mělo dopad na to, že on je moje oblíbená postava.
Cressida, protože je to úžasná osoba! :D :3 Protože se mi líbí její účes :3 (Úžasný důvod že? :DD) A protože se ve filmu vyjevila vážně jako úžasná osoba, který záleží na osudu Panemu a na osudu všech lidí z krajů... :3 :D A protože je to prostě Cressida, která je sama o sobě úžasná, je to taky úžasná herečka, v knížce je i krásně popisována. :3 :D A protože Finnick a Cressida dohromady, když bych vzala jejich vlastnosti a dala je do jednoho člověka, tak z toho vzejde nejúžasnější člověk na světě! :D :333 – Elena Ruckerová

Nejradši mám Peetu a hned po něm je Katniss a Haymitch. Roztomilý a především hodný kluk, který si musel vytrpět hodně v Hrách, v Capitolu, když ho unesli.. Mám ho ráda za to, jak byl statečný, ale je mi ho také líto. A je pekař. Kdo by si k němu nešel koupit chleba, no ne? A prostě nádherně kreslil.., jak Rue, zamaskování v Aréně.. – Žanet

Mám spoustu oblíbených postav z HG, ale vybrat jen jednu nejoblíbenější? To jde?
Mám moc ráda Katniss, protože je moc statečná a obětavá.
Mám ráda Gala, protože je strašně chytrý, protože má tak rád Katniss a protože, přiznejme si to, je strašně rozkošný a krásný.
Mám ráda Peetu za to, jak moc je věrný, jak moc má naši hlavní hrdinku rád a jak je odhodlaný udělat všechno proto, aby ji zachránil.
Mám ráda Heymiche za to, jak je upřímný, jak se snažil pomoct a to že hodně pije? I já, která alkohol odsuzuji musím uznat, že po tom co prožil na to právo má...
Mám ráda Finnicka za to, jak moc si váží Anny a jak je schopný udělat pro ni všechno na světě, jen aby ji pomohl.
Mám ráda Prim za to, jak je Katniss dobrou sestrou a Rou za to, jak je odvážná.
Mám ráda Cinnu a Cetkii, proč? Protože jsou prostě úžasní... :-)
Takže teďkom vážně. To mám fakt vybrat jen jednu postavu? Potom to bude asi Katniss, ale všem ostatním výše zmíněným se moooc omlouvám...  – Veronika Nováková

Nejraději mám asi Johannu, je to asi překvapivá odpověď a sama nevím proč je mojí oblíbenkyní. Nejspíš proto, že se vysmívá Kapitolu, i když ji může v aréně zabít. Taky je tak trochu bláznivá, a to se mi na ní taky líbí. – Mortical

Asi Haymitch. Je prostě od rány a to mám ráda. Není to klaďák, nemá žádné srdcerivné "dětské" milostné scény. Je sympatický, ačkoliv je alkoholik. Přesto mu to myslí, a má i dobré srdce, i když to nedává jednoznačně najevo. – Terka M.

Kde je dnes reprodrozd? 
  • rozhovor
  • česká autorka
  • romány pro mládež i dospělé
Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment a Fantasyobchod

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)