Knižní trailery

6:00 kouzelná klubovna 4 Comments



Vážení čtenáři,

dnes se podíváme na trailery ke knihám.

Tedy myslela jsem, že najdu oficiální trailery, myslím, že jsem je i viděla. Ovšem teď se po nich slehla zem. Opravdu mě to mrzí, nezbývá nic jiného než vám ukázat trailer od Fragmentu a jeden, který sice není oficiální, ale je hooodně povedený.

Jste připraveni?



Jako bonus a omluvu vám přináším aspoň píseň, kterou zpívá sama Jennifer. Věřili byste tomu?


 

Kde najdete reprodrozda? 
  • recenze
  • horor
  • hračka
 Mějte se krásně! 
 

4 komentáře:

  1. Ten trailer na Mockingjay je super! :) A samozřejmě Hanging tree <3 .. já tu písničku miluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí. :) A ano, je opravdu krásná. :)

      Vymazat
  2. Oba trailery sú super! No a Hanging Tree, kto by si to nezamiloval :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem překvapená, že Jennifer umí takto krásně zpívat. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)