Kvízy pro zábavu

6:00 kouzelná klubovna 4 Comments

Vážení čtenáři,
dnes jsem si pro vás připravila kvízy pro zábavu. Takže...příjemnou ZÁBAVU! :)

Naleznete zde seznam testů a kvízů, které jsem našla. Sice jsem chtěla vymýšlet svůj, ovšem vůbec nestíhám. Hodně jsem se věnovala divadlu, snažila jsem se kvůli vysvědčení, začala jsem se plně věnovat přípravě na přijímačky...no řekněme, že toho mám hodně. Doufám, že i tak budete spokojení.

(hodně jednoduchý kvíz)
 (stále byste měli být úspěšní)
(pro někoho už může jít do tuhého...)
(Hmm, že by další jednoduché otázky?)
(tady si můžete procvičit angličtinu)

Kde najdete reprodrozda?
  • česká kniha
  • recenze
  • s autorkou jsem dělala rozhovor




4 komentáře:

  1. Ten první pro někoho, kdo nečetl knížky a filmy viděl jen jednou, úplně lehký nebyl. 11 bodů. ♥

    V druhém testu mám podprůměrný výsledek (68.2 %), protože spoilery jsou zlo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem se lekla...nenaspoilerovaly Ti něco ty otázky? :O To by mě opravdu mrzelo... :/

      Vymazat
  2. Jen jsem ty kvízy rozklikla, záhy jsem je raději zavřela. Já vážně nemám ponětí, o čem to je, natožpak mít v malíku hlavní postavy. :D No, myslela jsem, že jsem na tom líp, ale jak se zdá, tak ne.
    Mně byla příprava na přijímačky tak nějak k ničemu (zbytečně jsem vstávala do školy brzo), stejně jsem měla pocit, že jsem je napsala, jako bych žádné doučování nepodstoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já chodím ráno do školy i na gympl + procvičuji doma. To víš, konkurence je velká a já to nechci podcenit. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)