Měsíc s HG dnes končí...

11:01 kouzelná klubovna 7 Comments



Vážení čtenáři,
dnes je posledního ledna, a proto se musíme rozloučit s měsícem, který byl jen a jen o Hunger games. Ale nebojte, nebude v depresivním duchu. Čeká nás vyhlášení tří soutěží!

Nevím, jak vy, ale já si celý leden užila. Bavilo mě každý den připravovat články, schovávat reprodrozdy, vymýšlet pro vás indície…bylo to skvělé. Doufám, že se vám projekt alespoň trochu líbil. Pokud ano, budu ráda, když dáte vědět do komentářů, protože bych začala vymýšlet podobný. Na jakou sérii byste ho chtěli?

Moc děkuji sponzorům tohoto projektu. Nejdříve děkuji nakladatelství Fragment, které mi poskytlo audioknihu a všechny tři díly HG.

Také děkuji internetovému obchůdku Šperky i doplňky, které vlastní paní Lenka Švrčková. Je velice milá, do soutěže věnovala náramky.

A nakonec děkuji Fantasyobchodu, který jistě všichni znáte. Věnovalo čtyři přívěsky s reprodrozdem.
Všem moc děkuji, vážím si toho.

všechny ceny

Ale dál už vás nebudu napínat, kdo vyhrál?

Audioknihu a přívěsek vyhrává Katka. Gratuluji. :)



Do hledání reprodrozdů se zapojilo pouhých osm lidí, i tak všem děkuji. Vylosována byla Mariella, která vyhrává přívěsek. Také gratuluji.



A teď přichází vyhodnocení výtvarné soutěže. A bude tedy odměněno více soutěžících.

1.místo … Berenika – vyhrává všechny tři díly HG a náramek


2.místo … Bára – vyhrává přívěsek HG


3.místo … Mary-berry a Milena – vyhrávají dva náramky HG

video

4.místo … Mortical – vyhrává přívěsek HG



Jaké další výtvory se zúčastnily soutěže?
Jacklin Mandragon

Kačka

Slečnaa Ai

Teri Bone

Žanet


A teď už zbývá se s měsícem plným HG rozloučit. Doufám, že se líbil, že výherci budou s výhrou spokojeni. A nesmutněte, již brzy bude další soutěž. Jen musím vymyslet jaká.
Z celého srdce vám přeji:  Ať vás provází štěstěna!

 

7 komentářů:

  1. Páni! :3 Ještě jednou moc děkuju - za příležitost si zasoutěžit a vlastně i za příležitost si přečíst Hunger Games (eh, sice jsem knihovnice, ale knížky prostě potřebuju mít na čtení vlastní).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co, jsem ráda, že Ti celou sérií můžu udělat radost. ;)

      Vymazat
  2. Páni, i já něco vyhrála :D musím říct, že měsíc s HG byl skvělý, vždycky když jsem měla trochu času jsem se jukla na nějaký článek. Bavilo mě to moc:3. A napadlo mě, že by se dal udělat měsíc se sérií Mortal Instrument nebo Twillight, jinak mě žádná další zfilmovaná série kromě Divergence nenapadá, ale byl by úžasný měsíc s křišťály moci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za skvělý měsíc, články i soutěž. A vážně moc děkuji za přívěšek, ten mi s Hunger Games chyběl, tak si rozšířím fandomovou sbírku. O:)
    A skláním před všemi z obrázkové soutěže, všechny se vážně povedly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! :) Pokusím se to co nejdříve poslat.. ;)
      A máš naprostou pravdu, bylo težké vybrat ty nej. :)

      Vymazat
  4. Teď mě tak mrzí, že jsem se do soutěže nezapojila... :( Měsíc s HG si měla opravdu vymakaný a úžasné ceny :-))
    A kdyby bylo na mě, tak bych určitě ocenila ten obraz s motýly, je úchvatný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)