Měsíc s HG - soutěže

6:00 kouzelná klubovna 40 Comments



Volejte hurá! Dovoluji si vám představit tři soutěže, které budou probíhat během našeho projektu. Dál už vás nebudu napínat, tady jsou:

1.Formulář
První soutěží je FORMULÁŘ. Když zodpovíte 5 jednoduchých otázek týkajících se Hunger games, automaticky se zapojíte do losování o audioknihu, ve které si budete moci poslechnou všechny tři díly. Vaše odpovědi použiji na poslední týden našeho měsíce, na názory čtenářů. Ano! Slibuji vám slávu! Prosím, obětujte svých pět minut pro vyplnění tohoto formuláře, neuvěřitelně tím pomůžete mně i sobě!

2.Hledání reprodrozda
Tato soutěž je inspirována soutěží, kterou pořádal Knižní klub na podzim. Půjde o to, že každý den vám do nového článku napíšu tři indicie, které vás dovedou k názvu článku, který jsem dříve napsala. (např. léto, projekt, čtení) = z toho poznáte, že se jedná o Summer reading s KK a půjdete navštívit ten daný článek. A tam najdete reprodrozda. Až ho najdete, zapíšete si ho k určitému dni. A takhle můžete nasbírat 29 reprdrozdů. Ovšem mně bude stačit jen 20. Až budete mít 20 reprodrozdů, vyplníte tento FORMULÁŘ, a tím se zapojíte do losování o odměny z Hunger games. Jdete do toho se mnou? Začínáme zítra! :)

3.Výtvarná soutěž
Je úplně jedno, jak pojmete tuto soutěž. Můžete kreslit, vyrábět, fotit, natáčet, tvořit na PC…prostě cokoliv vás napadne. Své výtvory posílejte na můj e-mail: kouzelnaklubovna@gmail.com . A nebuďte líní. Ostatní si řeknou, že to za to nestojí, takže myslím, že konkurence bude malá. A navíc na to máte celý měsíc, tak neváhejte! Odměním vás všemi třemi díly a nějakými drobnostmi z HG! Také bych vás chtěla požádat o to, abyste mi dali vědět do komentářů, že se zapojíte do této soutěže. Děkuji.
Všechny odměny - nějaká může být i vaše!



Podmínky:
-          Být z České republiky. Moc se omlouvám, slovenští čtenáři, ale nedoplatila bych se.
-          1.soutěž - můžete odpovídat do 23.1.2015 do 20.00, potom už to nepůjde.
-          Reprodrozdy můžete sbírat do 30.1.2015 do 23.59, stačí jich nasbírat dvacet.
-          Nenutím vás ke sdílení ani k tomu, abyste se stali mými pravidelnými čtenáři. Ovšem nebudu zapírat, že by mi to udělalo radost! :)
-         Máte povoleno zúčastnit se všech tří soutěží. Nikdo vám nebrání. Stejně tak se můžete zúčastnit jen jedné, je to jen a jen na vás.
-         Každé soutěže se smíte zúčastnit jen jednou! Nepodvádějte a buďte spravedliví.

Mějte se hezky!

40 komentářů:

  1. Opět skvělé soutěže, už jsem měla štěstí jednou, tak to zkusím znovu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, třeba budeš mít štěstí...a zapojíš se i do výtvarné soutěže? :)

      Vymazat
    2. Mám to v plánu, jen musím vymyslet něco suprového :-D

      Vymazat
  2. Tak HG nechám na ségře. S mými znalostmi bych si hodně navymýšlela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jen a jen na vás, ségry. ;)

      Vymazat
    2. No jo, jenže ségra je fakt strašně líná, to by zůstalo zas celé na mě. I když bych chtěla strašně vyhrát (kdo ne), dostat důvod, proč si knihy této série konečně přečíst, tak asi zůstanu jen u čtení článků, abych si rozšířila své omezené znalosti. Když jsem si pročítala ty otázky, já bych odpovědět vážně nezvládla (kromě posuzování obálek). :/ Předpokládám, že výtvarná soutěž je na téma HG? :D

      Vymazat
    3. Dávám vědět, že se moje drahá sestřička pravděpodobně výtvarné soutěže zúčastní, už prý dostala nápad. :)

      Vymazat
  3. Určitě se zúčastním.. :) Jen doufám, že nebudu zapomínat hledat reprodrozdy :D Ale nevím, nevím s tou výtvarnou soutěží :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda...já bych tu výtvarnou zkusila, většina lidí to zavrhne už jen kvůli tomu, že se jim nechce nic dělat. Takže konkurence bude malá. :)

      Vymazat
    2. Kdybys viděla mé výtvory na výtvarce.. :D Ale možná něco zkusím. Nemusí to být nic o HG?? :)

      Vymazat
    3. Ne, musí to být o HG... :) Promiň, jestli jsem to nenapsala moc jasně. :D

      Vymazat
    4. Hm, tak už vidím můj výtvor v podobě postiženého reprodrozda :D Dík za odpověď :)

      Vymazat
    5. To určitě ne...tomu nevěřím! :) Už se těším na Tvůj výtvor! :D

      Vymazat
  4. Tu výtvarnou část ráda zkusím, pokud mi vybyde trochu času. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se zúčastním výtvarné soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super! :) Zapojím se do 1. a 3. soutěže ;) A 3. už mám parádně vymyšlenou, jen to hezky udělat, těš se! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, chtěla jsem se ještě zeptat, do kdy tu 3. soutěž máme udělat, do kdy ti to poslat na mail? :) Díky ;)

      Vymazat
    2. Stačí do 30.1.2015 do 23.59. ;) Už se těším! :)

      Vymazat
  7. Ahoj, tak utčitě se zúčastním 1. a 3. soutěže, ale s tou druhou nevím. kvůli stěhování nám nejde wifi ajá tohle teď píšu ve škole, takže to asi nebudu stíhat, každopádně se o to pokusím :). jinak už se hrozně těším na tvoje články, zase si vymyslela výbornou soutěž :). jinak mohla bych se zeptat, do té výtvarné soutěže může být víc obrázku? doufám, že jo :D. Mortical

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda...a děkuji moc, je skvělé číst si chválu. Nerozmazlujte si mě! :D Ne, dělám si srandu. ;) A ano, pošli mi jich, kolik chceš... čím víc, tím líp. ;)

      Vymazat
  8. Reprodrozdíci jsou super soutěž, zatím je jejich hledání krásně snadné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší i netěší...ne, samozřejmě jenom těší. :D

      Vymazat
  9. Zůčastím se všech tří:) Jedničku už jsem absolvovala a u dvojky bedlivě sbírám! Výtvarnou uděláme s kámoškou a to se těš! Máme boží věc *-*

    OdpovědětVymazat
  10. Zůčastním se všech tří! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Soutěž zní opravdu zajímavě. A i když jsem novým čtenářem blogu, ráda se zúčastním výtvarné soutěže :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem zase neodolala a strávila páteční noc s pastelkami a fixy. Ještě projdu fotky, vyberu nejlepší a pošlu e-mail. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře! :D Už mi to přišlo, děkuji, je to kouzelné! ;)

      Vymazat
  13. Tak můj podivný obrázek odeslán ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Muzu jeste poslat prispevek do te vytvarne? Neni tam datum uzavirky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)