Nejoblíbenější díl

6:00 kouzelná klubovna 0 Comments




Pokud jste nečetli všechny tři díly, udělejte čelem vzad a článek neotvírejte! Obsahuje SPOILERY!!!!

Nemohla jsem vybrat všechny, bylo vás hodně, proto jsem vybrala odpovědi něčím zajímavé a poutavé. :)

Třetí. Jednak se dost liší od zbylých dvou, jednak je nehorázně šokující a plný politiky (a přiznávám, že tu mám u knih dost ráda, když osud postavy je řízen někým jiným a sama postava se v tom příliš nevyzná). Dobře, pořád jsou tam ty smrti, ale na jednu stranu to potřebuje každá dobrá knížka, pokud má vyznít realisticky. Lidé umírají, ve válkách obzvlášť. – Mariella

Druhý, protože mě šíleně fascinuje ta aréna. A taky to, že je tam Katniss a Peeta s lidmi, co už také vyhráli a jsou starší a zkušenější - není to vyloženě taková ta puberťácká touha zabít a vyhrát, ale víc o mozku a podobně. – Nits

Za mě jednoznačně díl první, protože byl podle mě celkově nejlepší. Nemůžu si pomoct, ale ve většině případů se mi zkrátka nejvíc líbí první díly, protože ty následující bývají potom slabší, ale je to pouze můj názor. V případě Hunger Games se mi první díl líbil díky prvnímu setkání s arénou, kdy Katniss ještě nebyla celebritou ani Reprodrozdem revoluce. – Clara Black

Skoro každý člověk, kterého znám mi řekne, že jeho nejoblíbenější díl je Catching Fire. A já se nedokážu rozhodnout, jelikož všechny díly byly úžasné a v každém bylo něco nového, neočekávaného, ale asi nejvíc se mi líbil 1. díl díky jinému a především novému prostředí, které jsem neznala. Hladové hry, Splátci - bylo to zajímavé, ale sama bych se nechtěla zúčastnit. :D – Žanet

Můj nejoblíbenější díl z HG je asi hned ten první, protože ten mě přivedl k této sérii, přinutil být vzhůru až do dvou hodin do rána, protože jsem se od něj prostě nemohla odtrhnout a protože jen díky němu, mám tolik krásných vzpomínek na tuto sérii. :-) – Veronika Nováková

Můj nejoblíbenější díl je druhý(Vražedná pomsta).Nejradši ho mám,protože to je poslední díl kde je Peeta normalní.A líbí se mi v tomto dílu proslov Katniss o Rue.Rue jsem měla ráda a přičtení toho proslovu jsem brečela. – Štěpánka Císařová

Můj oblíbený díl je asi Aréna smrti, tudíž první díl (což však nejde říct o filmu). V prvním díle je to vše takové nové, jak pro čtenáře, tak pro Katniss, Peetu. Katniss se přihlásí za svou sestru a hlavně kvůli tomu mi přirostla k srdci a od té doby jsem ji měla ráda. Celý první díl působí tak nějak originálně, přijde mi, že u dalších dílů už si někteří říkají "No jo, další Hunger games". – Teri books

Pokud budu hodnotit knižní podobu, tak asi dvojka.Nevím, řekla bych, že jednička už je takové kliše, začátek který každý zná. Dvojka má podle mě víc do sebe, protože už nám nějaká tajemství začíná odhalovat. Rozhodně ale zase nemám v knižní podobě ráda trojku. Ta se mi velmi líbí ale jako film. – Terka M.

A kde je reprodrozd dnes?
  • Polobohové
  • První díl
  • Recenze
Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment, Fantasyobchod



0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)