Peeta Mellark

6:00 kouzelná klubovna 0 Comments

A je to tady. Miláček všech. Tedy skoro všech...Peeta Mellark, dámy a pánové!



Peeta Mellark
  • Je mu sedmnáct
  • Má blonďaté vlasy a krásné modré oči
  • Pochází z dvanáctého kraje
  • Jeho rodiče mají vlastní pekárnu
  • Umí skvěle malovat
  • Ke všem se chová hezky, je milý, pozorný
  • Do Katniss se zamiloval, když mu bylo pět let
  • V knize není tak malý jako ve filmu

A už jsme se propracovali k hlavní postavě. To je skvělé, ne? Peetu jsem ráda neměla. Vůbec jsem nevěděla, co na něm ostatní vidí, nechápala jsem, proč se nad ním všechny dívky rozplývají. A pochopila jsem to až ve druhém díle, kdy dal konečně najevo své city. V tom okamžiku, vy víte v jakém, jsem si řekla, že asi nebude zas tak špatný. A nebyl. Oblíbila jsem si ho, ovšem nemůžu říct, že by byl mou nejoblíbenější postavou. Tou je Finnick.










A kde je reprodrozd? Dnes již dvacátý....Pokud máte všechny, můžete vyplnit tento FORMULÁŘ.
  • o filmu
  • horor
  • podle skutečné události

Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment a Fantasyobchod

Zdroj obrázků: Pinterest.com

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)