Promo plakáty a fotky

6:00 kouzelná klubovna 9 Comments



Ahoj! Vítám vás u druhé části našeho projektu, tedy u týdne, kdy se budeme věnovat filmům.

Začneme tím nejjednodušším. Dnes vám přináším promo plakáty a fotky ke všem třem dílům. Doufám, že se vám budou líbit stejně jako mě.

1.díl




 2.díl









 3.díl













 
Jaký díl má podle vás nejlepší plakáty a proč?

Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment, Fantasyobchod 

Zdroj obrázků: Pinterest.com

Kde dnes naleznete reprodrozda?
  • návštěva knihovny
  • "hádka" s bráchou
  • vykecávací článek

9 komentářů:

  1. Mě se líbí u druhého dílu ty s tím zeleným pozadí, ale zase je pravda, že to možná působí moc idylicky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor! :) Ty se zeleným pozadím jsou krásné, ale mně se líbí všechny tři díly stejně. :) Nedokázala bych si vybrat...

      Vymazat
  2. Jé, na Hunger Games ujíždím. Nejlepší jsou podle mě ty u druhého dílu s těmi mraky.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se dost líbí, jak v těch se zeleným pozadím i profily obličejů Katniss vystupuje z řady - je tam jinak, než všichni ostatní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tomu jsem nevěnovala pozornost! :D Dobrý postřeh. :)

      Vymazat
  4. Mě se líbí úplně všechny a ty třetí teď vidím poprvé, takže jsou pro mě momentálně asi nejhezčí a neokoukané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň něco Ti tento článek přinesl....to jsem ráda. :D

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)