Měsíční shrnutí za PROSINEC 2014 a LEDEN 2015

10:06 kouzelná klubovna 0 Comments


Domov u mě našlo krásných jedenáct knížek. Můžete se kouknout, jaké to jsou!


PROSINEC 2014
Páni, opravdu nevím, kde se vzalo tolik krásných knížek. Že by Ježíšek? Nebo 30% slevy v Dobrovském? Možná obojí…


Před zahájením Měsíce s HG jsem musela dočíst celou sérii, a tak jsem si pořídila Vražednou pomstu a Sílu vzdoru. No nejsou takhle spolu nádherné?


Poprvé v životě jsem se odhodlala a koupila si svou první KNÍŽKU V ANGLIČTINĚ. Sice jsem se k ní ještě nedostala, ale neskutečně se na ni těším! Znáte v AJ? 


Ano! I já ho vlastním! Hned jak jsem ho přinesla domů, jsem se do něj pustila. Teď mi leží ve skříni, nemám na něj moc času, ale věřím, že jakmile začnou prázdniny (ty velké, samozřejmě), pustím se do něj. 


Panenka z kostí má krásnou obálku a miloučký příběh. Mou recenzi najdete tady.


Knížka Beze snů je mou oblíbenou. To už možná moji věrní čtenáři postřehli. Jsem z celé série nadšená, netrpělivě očekávám třetí, zároveň poslední, díl.


Knížku Nebe může počkat jsem vyhrála na jednom blogu, stále jsem ji nečetla, ale čeká a čeká. Jednou se k ní určitě dostanu.


Ááá, Vypravěčka. Zatím jsem přečetla něco přes 100 stran, musím říct, že je skvělá, ovšem teď nemám období, kdy bych chtěla být v ještě větší depresi. Ale v mém žebříčku knih, které si chci přečíst je na prvním místě. Dostala jsem ji k Vánocům, mám z toho velkou radost!


A poslední knížka, která přibyla za prosinec, je Dívka, která se dotkla nebe. Také se na ní klepu, recenze jsou kladné a nadšené. Takže doufám, že se mi bude líbit!



LEDEN 2015
Leden už byl trochu chudší, ale mně to nevadí. Knížky se mi nakupily, nevím, co číst dřív. Do toho ještě byla škola, dohánění známek, také jsem začala chodit na přípravu k přijímacím zkouškám, absolvovala jsem přijímačky nanečisto. No hrůůůůza. Asi jste si všimli, že není tak moc článků, ale já se snažím, opravdu. A nemusíte mít strach, jakmile padne 15. dubna, zase mě budete mít zpátky se spoustou článků, které pro vás chystám.

První knížkou je 100 přání, kterou už jsem přečetla, ale moc nadšená jsem nebyla. Recenze zde.

A další, tu mám teď rozečtenou a blížím se ke konci (v úterý bude recenze), jest Splynutí. Druhý díl trilogie Čistý.

A co vy? Jaké knížky se v knihovničce za prosinec a leden objevily u vás? Jste s tím spokojení?

 


0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)