BŘEZEN 2015 a MÁ KNIŽNÍ OČEKÁVÁNÍ

6:00 kouzelná klubovna 0 Comments



 Jaké knížky mě lákají? Ano, tyto krásky vyjdou v březnu!
Deset malých nadechnutí – K.A. Tucker (Baronet)
Anotace: Po tragické autohavárii, která ji připravila najednou o rodiče, přítele a nejlepší kamarádku, prchá Kacey se svou mladší sestrou Livií z Michiganu do Miami, aby tam začala nový život. Podaří se jí vybudovat novou existenci? Zbaví se trýznivých vzpomínek, které ji nepřestávají pronásledovat? A dokáže odolat záhadnému sousedovi z bytu 1D? Už sama skutečnost, že autorka K. A. Tucker vydala první knihu jako šestiletá, je zárukou poutavého a zajímavého čtenářského zážitku.

Můj názor: Na knížku jsem narazila náhodou, ale musím říct, že se na ni hodně těším. Anotace je lákavá. A to velmi. Jen jsem si všimla, že je teď novým hitem vydávat knihy, kde se stane nějaké neštěstí. A přemýšlím, jestli je to dobře…
 ____________________________________________________________
 Já nejsem neviditelná – Marcus Sedgwick (CooBoo)
Anotace: Otec Laureth Peakové ji naučil sledovat opakující se události, vzory a čísla - což je něco, pro co má jeho dcera očividně mimořádné nadání. Její tajemství? Je slepá. Pak se ovšem táta ztratí, Laureth popadne svého sedmiletého brášku a vydají se vstříc záhadě, která je dovede až do New Yorku. V tomhle velkoměstě je její dovednost vysledovat šokující a občas nebezpečné spojitosti dovede do světa plného temnoty. Zachrání tátu i sebe?

Můj názor: Obávám se, že se bude jednat o další smutnou knížku. Ovšem nějak jí nemůžu odolat. Sice to nebude knížka, po které bych sáhla hned, ale časem třeba ano. Vypadá hooodně zajímavě.
____________________________________________________________
Spočítej hvězdy – Lois Lowryová (Argo)
Anotace: Kniha světoznámé americké autorky, jejíž mnohonásobně vyznamenaný román Dárce se dočkal také filmové podoby, zavede čtenáře do Dánska v době druhé světové války. Dvě kamarádky Annemarie a Ellen si zatím válku nijak neuvědomují, pociťují ji snad jen v tom, že už se v obchodech nedá koupit tolik věcí, zvláště jejich oblíbených sladkostí. Válečné hrůzy však náhle a brutálně vtrhnou do jejich života, když Němci začnou v okupovaném Dánsku pronásledovat Židy. Ellen je totiž Židovka a ocitá se v ohrožení života. Annemariini rodiče se rozhodnou malou kamarádku své dcery zachránit...

Můj názor: Hm…když se nad tím teď zamyslím, knížka Spočítej hvězdy je pro mě asi tou nejočekávanější. Období druhé světové války mě teď hodně zajímá, což znamená, že knížka Spočítej hvězdy je jasná volba.  
____________________________________________________________

Tlukot mého srdce – Alf Kjetin Walgermo (CooBoo)
Anotace: Amanda a Jenny jsou nerozlučné kamarádky. Zanedlouho jim bude čtrnáct a nejraději jezdí na kole nebo nakupují oblečení. Na konci školního roku se u nich ve třídě objeví David a Amanda se do něj bezhlavě zamiluje. Naštěstí to vypadá, že i David se o ni zajímá. Na jednom večírku se už už schyluje k jejich prvnímu polibku, jenže pak se náhle Amanda probouzí v nemocnici a neví, co se s ní stalo. Má na své tělo příliš velké srdce. Pokud se nenajde brzy vhodné srdce pro transplantaci, zemře.
Amandin svět se obrací naruby a vše najednou přestává dávat smysl. Dokáže se s myšlenkou na smrt vyrovnat? A jak se k její nemoci postaví David a Jenny? Opravdu láska hory přenáší, nebo je to jen rčení, které nikdy nemělo žádný smysl?

Můj názor: Další zajímavá anotace, jen mě trošku odrazuje obálka. No líbí se vám? Knížku si asi někdy přečtu, ale teď mě očekávají jiné krásky.
____________________________________________________________
Tohle není kniha – Keri Smith
Anotace: Tento předmět neexistuje bez vás. Vy určíte jeho obsah a to, jak bude nakonec vypadat. Celý ho utvoříte na základě svojí představivosti. Musíte vyrazit ven, oživit ho a splnit všechny úkoly. Pokud to není kniha, tak co to vlastně je? Odpověď je jen a jen na vás! Nová dávka destrukce (totiž pardon, tvoření…) od Keri Smithové, autorky Destrukčního deníku!

Můj názor: Jo! Myslím, že to bude lepší než Destrukční deník, ale kupovat si ji nebudu. Vím, že na DD nemám čas ani chuť, takže by mi i tato knížka ležela ve skříni. Ale možná mi přeskočí a já neodolám. Protože to vypadá opravdu lákavě…
____________________________________________________________

A na jaké knížky se těšíte vy? :)

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)