Proč je tady tak pusto?

20:00 kouzelná klubovna 0 Comments



Moji milovaní čtenáři,
někomu z vás možná vrtá hlavou, proč je tady tak smutno. Žádné recenze, žádné články…co se to s ní děje? Hm, sama neví. Poslední dobou je všechno moc náročné a stresující. Proč?

http://images6.alphacoders.com/342/342038.jpg
Někteří z vás již postřehli, že už je mi patnáct, bystřejší si všimli i toho, že mě letos čekají přijímací zkoušky na střední školu. Au…už za necelý měsíc, 15. dubna. Hrůza, co? A jelikož se chci aspoň na jeden gympl dostat – jo, to by mi udělalo radost – nějak mi nezbývá čas na knížky a psaní článků. Zlobíte se hodně?

Jsem nesmírně šťastná, že i přes mou neaktivitu na můj blog chodíte a ujišťujete se, jestli jsem náhodou nesebrala svou zbylou sílu a nenapsala článek. No, právě jsem se odhodlala! Chtěla jsem vám dát vědět, že stále žiji. V rámci možností…

Ale nebojte, jakmile padne 15. duben, budu zpátky a to se budete divit, kolik bude článků! Už mám nápady i náměty, jen si na sepsání toho všeho najít čas…

Ale abyste nebyli tak zklamaní, pár změn jsem si pro vás připravila. Jelikož, jak jste si mohli všimnout, mi zlobí to horní rozbalovací menu, rozhodla jsem se vytvořit nový, originální a zajímavější vzhled. Chtěla jsem, aby blog vyrostl společně se mnou. Tak trochu, že? Už jsem občanem České republiky! Chtěla jsem docílit vyspělejšího vzhledu, něčeho, co už nebude „pro holčičky“. No, já jsem na něj pyšná, doufám, že se bude líbit i vám. Ovšem…kvůli tomu se zítra nedostanete na můj blog. Nevadí? Až ho znovu spustím, doufám, že v neděli večer, dám vědět na FB.

http://images.alphacoders.com/500/500112.jpgA další změnou? Budu měnit info o mé maličkosti, má maminka mi stále říká: „Pořád to tam máš špatně, ostatní si stále myslí, že je ti čtrnáct!“ Takže se o mně třeba dozvíte nějaké novinky!

A jak si žiji dál? Poslední dobou koukám na hodně filmů, což je v mém případě velká změna. Viděla jsem Teorii všeho, Nezlomného, Ženu v černém 2, Rezistenci a spoustu dalšího. Tak se, po mém návratu, můžete těšit na minirecenze!

Jsem zavalena recenzními výtisky, vůbec nestíhám číst. Ale pokusím se sepsat aspoň recenzi na Half Bad, kterou mám od YOLI. Tak uvidíme…
Mějte se hezky, budu ráda, když zítra dáte vědět, jak se vzhled líbí.


Jak se máte vy? Také vás čekají přijímačky? Jak hodně se na ně učíte? Co čtete? Jaké filmy byste mi doporučili?

Zdroj obrázků: tady a tady 

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)