70 LET OD KONCE VÁLKY...

19:51 kouzelná klubovna 0 Comments



Vážení čtenáři,

už dlouho na mém blogu nebyl žádný projekt, obzvlášť teď, když se chystám na přijímačky. A tak jsem se snažila přijít na způsob, jak vám to vynahradit. Sice ne hned, ale již brzy. Zajímá vás víc? Čtěte dál!

Někdo z vás to možná ví, někdo to třeba nepostřehl, ale letos, přesněji 8. května, budeme slavit 70 let od konce 2. světové války. Momentálně ji probíráme ve škole, poslední dobou jsem závislá na válečných filmech, knihy se mi také nevyhýbají…a tak mě napadl projekt, kterého se budete moci zúčastnit i VY.

Celý květen, tedy 1.5. – 31.5. 2015, bude probíhat SPOLEČNÉ ČTENÍ A SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ FILMŮ. A jaké je téma? DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA.

NA FB jsem vytvořila SKUPINU. Pokud se chcete zúčastnit, stačí se přidat! Ze začátku tam můžeme přidávat fotky knih, které se chystáme během projektu číst, poté můžeme diskutovat, psát, spekulovat. Ale bez SPOILERŮ!

Jaké knížky budete číst, je jen a jen na vás. Podmínkou je, aby byly o 2. světové válce. Vytvořila jsem pro vás seznam knih, které by vás mohly zaujmout. Naleznete ho zde.

A jaké filmy sledovat? Zvolila jsem 11 filmů, jež mě zaujaly a které mají vysoké hodnocení. Vytvořila jsem i program, na každý týden jsou tři filmy:
1.5.Nezlomný
4.5. - Pianista
10.5.Lidice
13.5.Pokání
16.5.Železná srdce
19.5.V temnotě
22.5.Město 44
25.5.Odpor

Vždy den předem dám na FB trailer a nějaké malé info. Pomocí komentářů budeme diskutovat, až film zhlédneme.  Ale zase žádám, bez spoilerů! Filmy můžete sledovat libovolně, v jaký den budete chtít, avšak nemusíte je sledovat vůbec. Ale bylo by hezké vědět, že se na ně dívá víc lidí. Na každý film máte tři dny. Proč? Abychom to mohli rozdýchat…

Mám v plánu na blog psát recenze i články. Nebudou pravidelné, ale doufám, že jich bude hodně.

Pokud se chcete zapojit, stačí se přihlásit přes formulář TADY a přidat se k TÉTO skupině.

Jako odměnu pro vás statečné, jenž se nebojí otevřít oči tak kruté době, mám soutěž. Bude se soutěžit o knížku VYPRAVĚČKA, kterou do soutěže poskytne nakladatelství IKAR. Za to převelice děkuji. A podmínky?

- Být z ČR.
- Zaregistrovat se do společného čtení přes formulář a zúčastnit se události na FB.
- Poctivě číst knížky a sledovat filmy.
- Do tohoto FORMULÁŘE napsat hodnocení jedné KNIHY (válečného románu) a jednoho FILMU   (ze seznamu). Bez SPOILERŮ!
- Soutěž trvá do 31.5.2015.

Doufám, že se nebudete bát a půjdete do toho. Je jedno, jestli je vám patnáct nebo sedmdesát. Záleží na tom, jestli nemáte strach poznat dobu zla, smrti a beznaděje. A jestli jste odvážní, pojďte do toho se mnou.

Tento projekt je věnován 72 000 000 obětem druhé světové války. Doufejme, že už se tato historie nikdy nebude opakovat…

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)